Skip to main content

Bride to Be Blog Perkahwinan

Satu trend baru dikalangan pasangan yang akan melangkah ke Alam Perkahwinan membuat satu blog khas Bride to Be tentang Persiapan Majlis Perkahwinan mereka. Perjalanan  cerita di dalam blog Bride to Be yang bermula dari upacara Merisik , Bertunang hinggakan ke arah Persiapan Majlis Perkahwinan. Seawal perkenalan  juga turut dikongsi bersama di dalam blog.
Impian Seorang  Wanita
Blog dari Cik Shakina  Journey of Bride 2 Be  atau My Journey Through Everything Nice  dari Cik Mizzy Amalina boleh dibuat sebagai panduan kepada bakal pengantin. Checklist untuk persiapan majlis dari meraka telah terbukti gunapakai bukannya hanya teori sahaja. Bermula dari tema, hantaran, pelamin, photografer, andam, cenderahati, catering, canopy ...ohh panjang sangat cheklist. 
Mencari Pasangan Yang Sesuai ?
Dengan berblog, boleh menjana pendapatan dari iklan di blog mereka seperti Nuffnag atau terus dari advertiser seperti yang di tawarkan oleh Cik Shakina. Sedikit sebanyak dapat juga menampung perbelanjaan perkahwinan mereka nanti.

Ikatan Kasih Sayang
Apakah akan terjadi kepada blog seperti ini selepas majlis  perkahwinan? Blog Bride to Be ( now - ex bride to bePn Izrin,  Anuar & Izrin, masih update dengan post terbaru . Semoga Perkahwinan mereka Berkekalan hingga ke akhir Hayat.

Rasa Mewah Catering

Sharing is Caring