Skip to main content

BBQ Party di Hutan Bandar Mutiara Rini

Perkhidmatan katering BBQ sempena Majlis Pertukaran Jabatan ( Jabatan  Perlesenan dan Jabatan Penguatkuasaan ) di Hutan Bandar Mutiara Rini , Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah ( MPJBT ) . Majlis turut dihadiri Tuan Haji Md Fuzi B. Ahmad  Shahimi, Yang diPertua Majlis Johor Bahru Tengah serta staff dari Jabatan Perlesenan dan Jabatan Penguatkuasaan.

Menu untuk BBQ terdiri dari Kepak Ayam, Udang Solo, Sotong, Lamb Shoulder dan Otak - Otak Kempas. Menu utama adalah Mee Hoon Goreng dan Nasi Goreng Cina. Campuran  bebola ikan, ayam, sotong dan udang serta nugget ayam. Manakala untuk pencuci mulut pula adalah puding koktel dan buah-buahan. Air Sirap Oren dan Teh Tarik.

Majlis berlansung pada waktu malam, dalam suasana yang ceria, malah cuaca juga amat baik sekali. Jamuan yang diadakan di  Astaka Terapung di tengah-tengah Tasik, memang istimewa sekali. 










Hutan Bandar Mutiara Rini amat sesuai sekali untuk tujuan outdoor photography kepada pasangan pengantin baru. Ia juga sesuai sebagai tempat untuk Majlis Perkahwinan yang bertemakan Garden Wedding atau ala-ala Fairy Tale. Kesesuaian Menu perlu diambil kira juga. 

        Cantiknya kalau pelamin berada tengah tasik,  macam Pelamin Terapung agaknya.

Untuk tujuan penyewaan tapak ini, sila berhubung terus dengan Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT ). Pihak MPJBT juga menyediakan perkhidmatan penyewaan khemah atau canopy dan PA System.

Rasa Mewah Catering

Sharing is Caring